حرف های دلتنگی

حرف های دلتنگی
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم

فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم

تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام

ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام

**********************************************

من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم بودمو یک حس غریب که به صد عشقو هوس می ارزید
من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس آن سادگیم می فهمید
و خدا میداند، سادگی از ته دل بستگیم پیدا بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:شعر,دوبیتی,عاشقانه, ] [ 22:51 ] [ لیلا ]

درباره وبلاگ

به انتهای بودنم رسیده ام اما دیگر اشک نمیریزم، پنهان شده ام پشت لبخندی که درد می کند...
آرشیو مطالب
امکانات وب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 152219
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1